Plakat Sportowy

Reklamacje i zwroty

W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru masz prawo do reklamacji. 

Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres email: zamowienia@plakatsportowy.pl

W opisie reklamacji należy zawrzeć m.in.:

  • koniecznie numer zamówienia;
  • opis wady;
  • okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia;
  • dane klienta. 

Ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni.

UWAGA! Sprawdź wygląd paczek podczas odbioru. Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera i zrobienie zdjęcia. W przypadku, gdy przesyłka zostanie odebrana bez podpisania protokołu szkody, firma kurierska nie ponosi odpowiedzialności za ewentuane szkody.

Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy i zwrotu zamówionego produktu, zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38). Dzieje się tak, ponieważ przedmiotem świadczenia umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.

Twój koszyk Zamknij