Reklamacje i zwroty
W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru masz prawo do reklamacji.
Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres email: zamowienia@plakatsportowy.pl
W opisie reklamacji należy zawrzeć m.in.:
- koniecznie numer zamówienia;
- opis wady;
- okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia;
- dane klienta.
Ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni.
UWAGA! Sprawdź wygląd paczek podczas odbioru. Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera i zrobienie zdjęcia. W przypadku, gdy przesyłka zostanie odebrana bez podpisania protokołu szkody, firma kurierska nie ponosi odpowiedzialności za ewentuane szkody.
Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy i zwrotu zamówionego produktu, zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38). Dzieje się tak, ponieważ przedmiotem świadczenia umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.